2016. január 3., vasárnap

Rém furcsa család: Bree Despain - Fehér farkas

Író: Bree Despain
Cím
: Fehér farkas
Eredeti cím
: The Lost Saint

Sorozat
: The Dark Divine trilógia #02.
Kiadás éve
: 2011

Kiadó
: Könyvmolyképző kiadó
Oldalszám
: 344 oldal

Fordító
: Görgey Etelka
Címkék
: romantikus, urban fantasy, vérfarkas, ifjúsági
Amikor Grace úgy döntött, hogy Daniel szerelmét választja, akaratlanul is kiszolgáltatta bátyját, Jude-ot a farkasnak. Grace mindenre hajlandó, hogy bátyját megtalálja, még arra is, hogy egy jóképű idegennel összefogjon, aki megígéri, hogy segít neki. De ahogy egyre közelebb kerülnek egymáshoz, úgy éled fel Grace-ben a farkas, és kapcsolata Daniellel egyre inkább széthullik.
A fehér farkasban tovább olvashatjuk Daniel és Grace történetét. Grace vérfarkas kiképzése elkezdődik. Miközben tanulja hogyan használhatja ki legjobban új képességeit, egyben folyamatos küzdelemben is áll saját belső farkasával. Hamarosan azonban mindez véget ér, mert új vendéget köszönthetnek kis városukban, aki pedig nem szeretné, ha Grace farkas lenne, de természetesen mindenhez van kiskapu és ezt egy negyedik fél jelenti Grace számára. Ha ez még nem lenne elég, Gracenek egy vetélytárssal és Daniel folyamatos elhidegülésével is meg kell birkóznia.
  • Azon az éjjelen, amikor meggyógyítottál – folytatta Daniel- mit éreztél?
    (…)
    – Szerelmet – feleltem. – Eléggé szerettelek ahhoz, hogy mindent feláldozzak érted. Azt akartam, hogy megyógyulj, bármibe kerül is. Azt hittem, hogy elveszítem a lelkem, de ennél sokkal fontosabb volt az, hogy megmentsem a tiédet.
Én alapjában véve szeretem a vérfarkasokról szóló történeteket, ezért lehet elfogult vagyok a Fehér farkassal szemben. Szerintem az egész történet ezúttal Grace köré összpontosul. Az edzés, a szerelmi kapcsolata Daniellel, a kis magán akciói, a külön utak és Jude keresése. Az összes többi szereplő hátrányba szorul mellette.

Jude távozása után Grace élete fenekestül felfordul. Miközben küzdenie kell saját magával és minden ellenségével, egyben fenn is kell tartania egy családot, gyakorlatilag nevelnie kell egy gyereket és harmóniában kell tartania egy friss kapcsolatot. Grace mindamellett felfedez egy teljesen új élet stílust, ami felkelti az érdeklődését.
Mit gondolsz, mi lenne, ha a Trenton után összeházasodnánk aztán kivennénk egy lakást New Yorkban vagy valahol máshol? Én tervező lennék, te meg részmunkaidős nindzsa gyilkos.”
Danielről nem sok szót tudok ejteni. Nem jutott neki túl sok szerep, legfeljebb konfliktus forrásként jelenik meg. Én felfogom, hogy neki is vannak problémái, de azért nem ennyire gyenge jellem. Vagy legalábbis az első részben nem tűnt annak.

Maradjunk annyiban, hogy ez a rész nem nyűgözött le annyira, mint az első. Hagyott némi kívánni valót maga után. Remélem a harmadik rész azért ennél többet tud majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése